نمایه نویسندگان

آ

  • آزموده، معصومه اثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 52-64]
  • آقا یوسفی، علیرضا «مدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400]

ا

  • ابراهیمی اورنگ، اکبر تاثیرآموزش برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر آگاهی اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • ابن عباسی، امیر تاثیر متفاوت موقعیّت مکانی محرّک ناهمگن بر اتّساع زمانی موسیقی‌دان‌ها [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • احمدی، عزت اله اعتباریابی متقاطع مدل صفات پنج گانه تاریک شخصیت [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 95-110]
  • احمدیان، علی اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
  • اروانه، پونه نقش ابعاد مدل جایگزین اختلالات شخصیت DSM-5 در پیش ‏بینی نشانه‏ های اختلالات شخصیت خوشه C [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 62-73]
  • اسماعیل زاده پوریا، محمدمهدی مقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
  • افتخار صعادی، زهرا مقایسه اثربخشی آموزش شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجان‌خواهی و خودآسیب‌رسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
  • افلاک سیر، عبدالعزیز اثربخشی درمان التقاطی تنظیم هیجان پویشی تجربه ای (EDER) و شفقت خود بهوشیارانه (MSC) در افراد مبتلا به افسردگی درون فکنی شده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 211-228]
  • اقدسی، علی نقی اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]
  • اقدسی، علی نقی اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر ابعاد روان‌شناختی و معنوی در ارتقاء مولفه‌های سبک زندگی اسلامی و بهبود اضطراب وجودی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • اکبری، بهمن مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]
  • اکبری، مهدی مقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
  • اکبری، مهدی روابط ساختاری بازنمایی‌هایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • اکبرزاده، آیدا مقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینه‌ای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
  • امیری، پرستو روابط ساختاری بازنمایی‌هایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]

ب

  • باباپور خیرالدین، جلیل پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و مهارت های اجتماعی نوجوانان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 29-38]
  • باباپور خیرالدین، جلیل مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]
  • بخشی پور، عباس مقایسه ذهن­ آگاهی و بدتنظیمی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و عادی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-14]
  • بدری گرگری، رحیم اثربخشی قصه گویی دیالکتیکی بر مهارت پرسشگری دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 178-191]
  • بدری گرگری، رحیم تاثیرآموزش برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر آگاهی اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • بیرامی، منصور اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
  • بلند، حسن مقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینه‌ای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]

پ

  • پاشا، رضا مقایسه اثربخشی آموزش شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجان‌خواهی و خودآسیب‌رسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
  • پاک، راضیه سیستم بازداری رفتاری و شدت نشانه‌های اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
  • پرنیان خوی، مریم نقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه­ آزار دیدگی دوران کودکی و سبک­های دلبستگی با آسیب­پذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
  • پناه علی، امیر اثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 52-64]
  • پناه علی، امیر روابط ساختاری هیجان­های تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
  • پورامیررزداری، فاطمه اثربخشی قصه گویی دیالکتیکی بر مهارت پرسشگری دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 178-191]
  • پورزرگر، رعنا پیش‌بینی آشفتگی‌های هیجانی براساس سبک‌های دفاعی و راهبردهای مقابله در رویارویی با اپیدمی کووید- 19 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • پورصالح، عطیه اثربخشی آموزش ذهن شفقت ورز بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 75-94]
  • پورمحمد، پریسا اثربخشی فنون مبتنی بر رفتاردرمانی دیالکتیکی در بهبود علائم اختلال پراشتهایی روانی [دوره 16، شماره 64، 1400]

ت

  • تحریری، آرش اثربخشی یادگیری مبتنی بر مسأله (PBL) بر بار شناختی و پیشرفت تحصیلی در درس حسابداری مالی پیشرفته2 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • تقی پور، بهزاد اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
  • تقی پور، کیومرث اثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]
  • تقی زاده جدیکار، الناز مقایسه‌ همدلی و نظریه‌ی ذهن در افراد سالمند عضو مؤسسات خیریه و عادی [دوره 16، شماره 63، 1400]

ج

  • جاویدفر، سمیه مقایسه ذهن­ آگاهی و بدتنظیمی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و عادی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-14]
  • جداری، معصومه اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر ابعاد روان‌شناختی و معنوی در ارتقاء مولفه‌های سبک زندگی اسلامی و بهبود اضطراب وجودی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • جلال کمالی، هدی تاثیر متفاوت موقعیّت مکانی محرّک ناهمگن بر اتّساع زمانی موسیقی‌دان‌ها [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • جوانی، وجیهه واکاوی کارکردهای ورزش زورخانه‌ای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • جوربنیان، افسانه سیستم بازداری رفتاری و شدت نشانه‌های اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
  • جوکار، بهرام رابطه خودارزیابی مرکزی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با واسطه هیجان‌های تحصیلی: مدل‌یابی ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 192-208]

چ

  • چلبیانلو، غلامرضا نقش ابعاد مدل جایگزین اختلالات شخصیت DSM-5 در پیش ‏بینی نشانه‏ های اختلالات شخصیت خوشه C [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 62-73]

ح

  • حاتمی، محمد اثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-40]
  • حبیبی کلیبر، رامین نقش منزلت‌های هویت تحصیلی و ادراک فعالیت های کلاسی در پیش بینی جهت‌گیری اهداف تسلطی و عملکردی دانش آموزان [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 150-162]
  • حیدری، محمود مدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • حیدرئی، علیرضا مقایسه اثربخشی آموزش شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجان‌خواهی و خودآسیب‌رسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
  • حسنی، جعفر مقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
  • حسنی، جعفر روابط ساختاری بازنمایی‌هایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • حسین چاری، مسعود رابطه خودارزیابی مرکزی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با واسطه هیجان‌های تحصیلی: مدل‌یابی ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 192-208]
  • حسین زاده، میکائیل اثربخشی بازی­ درمانی شناختی بر علائم اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و تکانشگری دانش­ آموزان ابتدایی پسرانه دوره اول تبریز [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 177-190]
  • حسینی نسب، داود روابط ساختاری هیجان­های تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
  • حسینی نسب، داود تاثیرآموزش برنامه یادگیری اجتماعی – هیجانی جامع بر آگاهی اجتماعی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • حشمتی، رسول اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر درهم آمیختگی افکار در افراد دارای نشانه های وسواسی – اجباری [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • حکمتی، عیسی اثربخشی تمرینهای یوگا بر سلامت روانی، هیجانی و اجتماعی دانشجویان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • حمید، نجمه اثربخشی آموزش ذهن شفقت ورز بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 75-94]

خ

  • خالقی دلاور، فائزه «مدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • خانجانی، زینب اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
  • خرمائی، فرهاد رابطه خودارزیابی مرکزی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با واسطه هیجان‌های تحصیلی: مدل‌یابی ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 192-208]
  • خطیبی، علی مدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • خلعتبری، جواد مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]

د

  • داودی، ایران اثربخشی آموزش ذهن شفقت ورز بر علائم اختلال اضطراب اجتماعی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان دانشجویان دختر دارای اختلال اضطراب اجتماعی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 75-94]
  • درزی، محمد رابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانش‌آموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]
  • دشتی، نیر اثربخشی آموزش حل مسئله به روش شناختی اجتماعی بر خود توانمندسازی اجتماعی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 52-64]
  • دهقانی، محسن مدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]

ذ

  • ذوقی پایدار، محمدرضا پیش بینی دلردگی زناشویی براساس انواع طرحواره های عشق و جهت گیری اهداف زناشویی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 90-108]

ر

  • رحیمی، چنگیز اثربخشی درمان التقاطی تنظیم هیجان پویشی تجربه ای (EDER) و شفقت خود بهوشیارانه (MSC) در افراد مبتلا به افسردگی درون فکنی شده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 211-228]
  • رسولزاده، حمیده اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
  • رشید، خسرو رابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانش‌آموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]
  • روشن، رسول رابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطه‌ای طرح‌واره‌های شناختی فعال‌شده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]

ز

  • زارع زاده، رسول اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]

س

  • ساعی، هاجر افسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • سبزی، ندا رابطه خودارزیابی مرکزی و خودناتوان‌سازی تحصیلی با واسطه هیجان‌های تحصیلی: مدل‌یابی ساختاری [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 192-208]
  • سراج محمدی، پرسا اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
  • سواری، کریم نقش واسطه ای اهداف آموزشی در رابطه بین احساس طردشدگی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 143-160]

ش

  • شاملی، لیلا بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه ترس از شفقت‌ (FCS) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 127-142]
  • شاملی، لیلا مقایسه شدت رؤیای شفاف، فراشناخت و پرآگاهی زمینه‌ای در افراد مدیتور با عادی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 136-149]
  • شاهجویی، تقی افسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400]

ص

  • صاحبی کوزه کنان، جواد روابط ساختاری هیجان­های تحصیلی و مسئولیت پذیری با اشتیاق تحصیلی بواسطۀ مفهوم خویشتن در فرزندان ایثارگران [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 46-61]
  • صادق زاده، مرضیه بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی نسخه فارسی پرسشنامه ترس از شفقت‌ (FCS) [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 127-142]
  • صادقی فیروزآبادی، وحید مدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • صدقی، مریم مقایسه اثر بخشی روش های زوج درمانی تئوری انتخاب و پذیرش و تعهد (ACT) در تعاملات زناشویی زوج ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 39-51]
  • صلاحیان، افشین اثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-40]

ط

  • طباطبائی، سید محمود اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]

ع

  • عبادی، مریم نقش ابعاد چهارگانه تاریک شخصیت و هیجان خواهی در پیش بینی رفتارهای پرخطر جوانان شهر تبریز [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • عبدی، رضا نقش ابعاد مدل جایگزین اختلالات شخصیت DSM-5 در پیش ‏بینی نشانه‏ های اختلالات شخصیت خوشه C [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 62-73]
  • عبدی، رضا تبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • عبدلپور، قاسم رابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطه‌ای طرح‌واره‌های شناختی فعال‌شده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
  • عیدی، روح انگیز بررسی رابطه سلامت روانی، بهزیستی اجتماعی و هیجانی با نقش میانجی بهزیستی معنوی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • عرب زاده، مهدی مدل ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس طرحواره‌های هیجانی با نقش واسطه‌ای اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 12-26]
  • عزیزی، صمد اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
  • عطاپور، هاشم کودک‌آزاری یا بدرفتاری در افراد دارای نارسایی‌های ذهنی وتحولی : مطالعه مروری نظام‌مند مقالات نمایه‌شده در وبگاه علوم [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • عطادخت، اکبر پیش‌بینی آشفتگی‌های هیجانی براساس سبک‌های دفاعی و راهبردهای مقابله در رویارویی با اپیدمی کووید- 19 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • عقیقی، آرش نقش مولفه های هوش هیجانی در پیش بینی اختلالات خوشه ی B شخصیت [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 46-60]
  • علی پور، احمد «مدل اعتیاد به تلفن هوشمند»: یک تحلیل گرانددتئوری [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • علیوند وفا، مرضیه اثربخشی مداخلۀ مبتنی بر ابعاد روان‌شناختی و معنوی در ارتقاء مولفه‌های سبک زندگی اسلامی و بهبود اضطراب وجودی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • علیوندی وفا، مرضیه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر افسردگی و امید به زندگی بیماران پیوند کبدی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 109-122]
  • علیوندی وفا، مرضیه بررسی رابطه سلامت روانی، بهزیستی اجتماعی و هیجانی با نقش میانجی بهزیستی معنوی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • عندلیب کورایم، مرتضی تاثیر برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری بر کنترل عواطف و خرده مقیاس های آن در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 16، شماره 63، 1400]

غ

  • غفاری، عذرا مقایسه اثر بخشی روش های زوج درمانی تئوری انتخاب و پذیرش و تعهد (ACT) در تعاملات زناشویی زوج ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 39-51]
  • غلامی، نسرین مقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
  • غلامی فشارکی، محمد رابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطه‌ای طرح‌واره‌های شناختی فعال‌شده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
  • غنی زاده، ابوالفضل تحلیل روانشناختی داستان "یافتن شاه باز را به خانه‌ی کَمپیر زن" مولوی از منظر پدیدارشناسی و روان تحلیل گری [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 1-11]

ف

  • فتحی عبدالهی، احمد اثربخشی یادگیری مبتنی بر مسأله (PBL) بر بار شناختی و پیشرفت تحصیلی در درس حسابداری مالی پیشرفته2 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • فرجی، اسماعیل روابط ساختاری بازنمایی‌هایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • فرزادی، فاطمه نقش واسطه ای اهداف آموزشی در رابطه بین احساس طردشدگی و خودکارآمدی تحصیلی با عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 143-160]

ق

  • قاسم­تبار، سید عبدالله اثربخشی کلاس وارونه بر نگرش، درگیری، و عملکرد دانشجویان در درس تولید محتوای الکترونیکی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 123-135]

ک

  • کاشفی نیشابوری، جهانگیر مقایسه اثربخشی آموزش شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجان‌خواهی و خودآسیب‌رسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
  • کاظمی، رضا رابطه ی تنظیم شناختی هیجان و هوش شخصی با فرسودگی تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 65-74]
  • کاظمی، رضا مقایسه اثر بخشی روش های زوج درمانی تئوری انتخاب و پذیرش و تعهد (ACT) در تعاملات زناشویی زوج ها [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 39-51]
  • کاظمی، رضا مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد و آموزش خود دلسوزی شناختی بر سازگاری زناشویی و عزت نفس جنسی زوجین در معرض طلاق [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • کاووسیان، جواد مدل ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس طرحواره‌های هیجانی با نقش واسطه‌ای اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 12-26]
  • کرامتی، هادی مدل ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس طرحواره‌های هیجانی با نقش واسطه‌ای اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 12-26]

گ

  • گراوند، هوشنگ نقش میانجی باورهای غیرمنطقی در رابطه‌ی بین اهداف و آرزوهای سالم و ناسالم با سلامت روان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 191-210]
  • گنجه ای، نسرین پیش بینی اضطراب اجتماعی بر اساس باورهای فراشناختی و مهارت های اجتماعی نوجوانان [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 29-38]

ل

  • لامعی، بهجت سیستم بازداری رفتاری و شدت نشانه‌های اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
  • لشکری، آرزو مدلسازی معادله ساختاری اختلال شخصیت مرزی و ناگویی هیجانی : نقش واسطه ای افسردگی و اضطراب [دوره 16، شماره 64، 1400]

م

  • ماشینچی عباسی، نعیمه نقش ابعاد چهارگانه تاریک شخصیت و هیجان خواهی در پیش بینی رفتارهای پرخطر جوانان شهر تبریز [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • محب، نعیمه تبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • محمدی، نورالله اثربخشی درمان التقاطی تنظیم هیجان پویشی تجربه ای (EDER) و شفقت خود بهوشیارانه (MSC) در افراد مبتلا به افسردگی درون فکنی شده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 211-228]
  • محمدخانی، شهرام روابط ساختاری بازنمایی‌هایی شناختی بیماری با خودمدیریتی نوجوانان مبتلا به دیابت نوع یک: نقش واسطه‌ای راهبردهای خودتنظیمی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • محمد نجار، نرگس اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]
  • محمودی، فیروز اثربخشی یادگیری مبتنی بر مسأله (PBL) بر بار شناختی و پیشرفت تحصیلی در درس حسابداری مالی پیشرفته2 [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • محمودعلیلو، مجید سیستم بازداری رفتاری و شدت نشانه‌های اضطراب اجتماعی: نقش واسطه ای کمال گرایی و عاطفه منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 209-223]
  • محمود علیلو، مجید مقایسه ذهن­ آگاهی و بدتنظیمی هیجانی در افراد مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر و عادی [دوره 16، شماره 64، 1400، صفحه 1-14]
  • محمودی نیا، سعید تاثیر برنامه آموزش جایگزین پرخاشگری بر کنترل عواطف و خرده مقیاس های آن در نوجوانان بزهکار کانون اصلاح و تربیت شهر تهران [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • مرادی، علیرضا مقایسه اثر بخشی درمان معنا محور گروهی با شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی گروهی بر انعطاف پذیری شناختی بیماران مبتلا به سرطان سینه [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 74-89]
  • میرزازاده، افسانه اعتباریابی متقاطع مدل صفات پنج گانه تاریک شخصیت [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 95-110]
  • میرزامحمدی، سمانه اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر درهم آمیختگی افکار در افراد دارای نشانه های وسواسی – اجباری [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • میکائیلی، نیلوفر نقش میانجی سرکوبگری عاطفی در رابطه­ آزار دیدگی دوران کودکی و سبک­های دلبستگی با آسیب­پذیری نسبت به اعتیاد در نوجوانان پسر [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 161-176]
  • مکوندی، بهنام مقایسه اثربخشی آموزش شناخت‌درمانی مبتنی بر ذهن‌آگاهی با آموزش تنظیم هیجان بر کاهش هیجان‌خواهی و خودآسیب‌رسانی در نوجوانان مستعد اعتیاد ساکن در مراکز شبه خانواده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 111-126]
  • مهاجری، عظیم مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد و آموزش خود دلسوزی شناختی بر سازگاری زناشویی و عزت نفس جنسی زوجین در معرض طلاق [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • مهرابی پور، محیا پیش بینی دلردگی زناشویی براساس انواع طرحواره های عشق و جهت گیری اهداف زناشویی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 90-108]
  • موتاب، احمد واکاوی کارکردهای ورزش زورخانه‌ای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • موسویان، الهام اثربخشی درمان التقاطی تنظیم هیجان پویشی تجربه ای (EDER) و شفقت خود بهوشیارانه (MSC) در افراد مبتلا به افسردگی درون فکنی شده [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 211-228]
  • مومنی، خدامراد اثربخشی آموزش تنظیم هیجان بر کاهش دلزدگی زناشویی و نارسایی هیجانی زوجین در شرف طلاق [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 18-31]

ن

  • نائنییان، محمدرضا رابطه بازداری و برانگیختگی جنسی با عملکرد جنسی زنان: نقش واسطه‌ای طرح‌واره‌های شناختی فعال‌شده در بافت جنسی، بدتنظیمی هیجان و خُلق منفی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 163-177]
  • نجارپور استادی، سعید مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر احساس تنهایی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 32-45]
  • نریمانی، آذین رابطه ی تنظیم شناختی هیجان و هوش شخصی با فرسودگی تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 65-74]
  • نریمانی، محمد رابطه ی تنظیم شناختی هیجان و هوش شخصی با فرسودگی تحصیلی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 65-74]
  • نریمانی، محمد مقایسه اثربخشی آموزش پذیرش و تعهد و آموزش خود دلسوزی شناختی بر سازگاری زناشویی و عزت نفس جنسی زوجین در معرض طلاق [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • نظری، محمدعلی تاثیر متفاوت موقعیّت مکانی محرّک ناهمگن بر اتّساع زمانی موسیقی‌دان‌ها [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • نعمتی، شهروز نقش سخت کوشی روان­شناختی و راهبردهای مقابله ­ای مذهبی در پیش ­بینی رضایت از زندگی مادران دارای کودکان دچار نارسایی­های ذهنی و تحولی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 19-28]
  • نعمتی، شهروز کودک‌آزاری یا بدرفتاری در افراد دارای نارسایی‌های ذهنی وتحولی : مطالعه مروری نظام‌مند مقالات نمایه‌شده در وبگاه علوم [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • نعمتی، فاطمه اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
  • نیکبخت، محمدرضا اثربخشی یادگیری مبتنی بر مسأله (PBL) بر بار شناختی و پیشرفت تحصیلی در درس حسابداری مالی پیشرفته2 [دوره 16، شماره 64، 1400]

و

  • واحدی، شهرام اثربخشی قصه گویی دیالکتیکی بر مهارت پرسشگری دانش آموزان ابتدایی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 178-191]
  • ودادهیر، ابوعلی واکاوی کارکردهای ورزش زورخانه‌ای مبتنی بر دیدگاه روانشناسی اجتماعی [دوره 16، شماره 64، 1400]
  • ولی بیگی، میترا تبیین مدل ساختاری روابط بین خوشبینی و تاب آوری با بهزیستی روانشناختی بر اساس رضایت از زندگی در دانشجویان دارای نشانه های اختلال شخصیت مرزی [دوره 16، شماره 64، 1400]

ه

  • هاشمی، تورج اثر‌بخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر کنترل حرکتی بر ارتقای کارکردهای اجرایی (انعطاف‌پذیری شناختی، حافظه فعال، زمان‌واکنش، بازداری پاسخ، توجه پایدار) در دانش‌آموزان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش‌فعالی [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 1-18]
  • هاشمی، زهره افسردگی در ورزشکاران: نقش پیش بین حمایت اجتماعی ادراک شده و حس انسجام [دوره 16، شماره 63، 1400]
  • هاشمی پور، حمید مدل ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس طرحواره‌های هیجانی با نقش واسطه‌ای اضطراب امتحان [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 12-26]

ی

  • یارمحمدی واصل، مسیب پیش بینی دلردگی زناشویی براساس انواع طرحواره های عشق و جهت گیری اهداف زناشویی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 90-108]
  • یعقوبی، ابوالقاسم رابطه پیوند با مدرسه و شایستگی اجتماعی با قلدری دانش‌آموزان با نقش میانجی همدلی [دوره 16، شماره 62، 1400، صفحه 1-17]
  • یوسفی، رحیم اعتباریابی متقاطع مدل صفات پنج گانه تاریک شخصیت [دوره 16، شماره 61، 1400، صفحه 95-110]
  • یونسی، سپیده اثربخشی طرحواره درمانی گروهی در کمالگرایی تحصیلی و مؤلفه‌های آن در دانش‌آموزان دختر [دوره 16، شماره 63، 1400، صفحه 27-40]